Ik maak draadjesvlees, wat serveer ik daarbij?

Rijst? Aardappelpuree? Pasta?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Heerlijk met tagliatelle omdat de saus zo goed hierop blijft 'hangen'. Dit is ook de reden dat een kruimig aardappeltje er zo lekker bij is. Je moet er iets bij nemen dat de saus opneemt. Maak je er een stoofschotel als goulash van, dan is rijst ook een goede optie met een frisse komkommersla erbij.

Je kan er tomatenpuree bij serveren. Dat is best lekker.

Kruimige aardappels, of aardappelpuree, (met stoofpeertjes, mmmm!)

Cranberrycompote met patatten, dan kom ik meteen bij je eten! http://www.smulweb.nl/recepten/1128587/Draadjesvlees-met-cranberry

Bij draadjesvlees horen kruimige aardappelen, stoofpeertjes of boontjes en een heerlijke ouderwetse sla. Als toetje een overheerlijke pudding of ijs, jammie.

Aardappelen met boontjes of rodekool of rijst met boontjes of rodekool of met iets heel anders. Gewoon wat jou lekker lijkt. Met pasta is ook wel iets te verzinnen denk ik. Ik kijk eigenlijk nooit naar"wat hoort"maar meer naar waar heb ik zin in en wat heb ik in voorraad

Stampot peen&ui natuurlijk

met draadjesvlees kun je ook hachee maken met rijst erbij.

Met rijst is meestal het lekkerst, mits er een goede jus bij zit. Ook in combinatie met aardappelen is draadjesvlees heel lekker.

Aardappels met jus van het vlees en dan met rodekool erbij .

Rijst Of Aardappelpuree! (Volgens m'n vader, die is vroeger kok geweest :S)

Rosti met appelmoes en sla.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100