Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe wordt rookworst klaargemaakt bij de hema?

als ik bij de hema een rookworst koop en hem zelf klaar maak, is deze lang niet zo lekker als wanneer ik een warme worst bij hun koop. hoe maken zij ze klaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
15.4K
Amadea
12 jaar geleden
Dan gaat het vermoedelijk alleen om het warm maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja inderdaad

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Hema verwarmt haar rookworsten doormiddel van warme lucht.

Omdat de worst uit de verpakking is wordt hij door de lucht iets droger daardoor ook iets anders van smaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Liggen ze niet gewoon on een grote pot met water te sudderen?
Heb dat verwarmen met warme lucht bij geen enkele Hema gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In elk Hema filiaal staat een bak waar ze de worst warm aanbieden. De worsten zijn warm en er zit geen water bij, ergo de wordt wordt daar warm gemaakt en gehouden door warme lucht.
langzaam verwarmen en een tijdje laten verwarmen.. 20/30 minuten op een laag vuurtje... meer doen hun ook niet, gewoon water en opzetten maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk,dat jij de worst te snel verwarmt.
Bij de Hema liggen ze soms uren te baden in dat hete water.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De rookworst wordt met meerdere worsten tegelijk verwarmt in een heet waterbad en van tijd tot tijd op nieuw rookworsten in hetzelfde waterbad hierdoor wordt het een bouillon dat is een groot verschil dan met water. Een vollere smaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding