Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kun je msg of ve-tsin smaakversterkers kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
10.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yoda1956: dat is zeer de vraag.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb het gekocht bij de AH maar niet van Conimex maar van Verstegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kan het kopen bij de toko/aziatische winkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heet ook wel duivelsdrek. Te koop bij toko's / buitenlandse winkels. Het is hetzelfde als natriumglutaminaat/ E621. Het is overigens niet erg gezond. Kijk maar eens hier: http://www.smaakversterkers.eu/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons stond het nog gewoon in de supermarkt bij de oosterse kruiden. Conimex had ze niet meer maar 'Verstegen' wel.
Probeer eens om in plaats van gedroogde/ bewerkte kruiden uit (vaak oude) potjes, lekkere verse kruiden en specerijen te gebruiken die je zelf moet malen/vijzelen.
Samen met verse groenten en kwalitatief goed vlees heb je die hele ve-tsin echt niet nodig. Het is erg ongezond en veroorzaakt veel allergieën bij veel mensen.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar het is niet leuk als je eens iemand te eten krijgt die er last van krijgt en dat is dan wel een risico dat je moet incalculleren.
Ik krijg vaak onverwachte eters en heb het daarom uit mijn keuken verbannen.
(Lees meer...)
amc
12 jaar geleden
groothandel sligro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding