hoe heet het nou ?het is een soort super dun marse pijn

ik wil figuurtjes maken van een soort marsepein maar dan is het veel dunner hoe heet dat nou? pliese help

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Glazuur?

Antwoorden (5)

Foundant bedoel je dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Borstplaat?
Niet dat het een soort marsepein is, maar misschien wist je geen betere omschrijving ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rolmarsepein daar kan je versieringen mee maken.
zie link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heet fondant, dat gebruik ik ook heel vaak!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt rolmarsepein dat gemaakt is van marsepein en dus van amandelen en je hebt fondant dan hetzelfde werkt en dat op suikerbasis is... en de dikte...die bepaal je zelf zowel bij fondant als bij masepein!