Heeft iemand nog een lekker en simpel kipgerecht voor 4 pers.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je kiprecepten googled dan kom je er honderden tegen. Die kan je hier ook krijgen.
Maar dan vraag je naar simpel en lekker en dat is
voor iedereen anders.
Dus vraag je naar meningen. Je kunt beter zelf uitzoeken wat je simpel en lekker vind. Dit is nog maar een klein gedeelte:
Zoekopdrachten gerelateerd aan kiprecepten
kiprecepten oven makkelijke kiprecepten snelle kiprecepten oma s kippensoep kiprecepten
kip het meest veelzijdige stukje vlees kip recepten jamie oliver kipfilet recepten kipgerechten

Het beste antwoord

fruit ui, voeg stukjes kipfilet toe.
als de kip gaar is perziken uit blik in stukjes toevoegen, en flink sambal en zoete ketjap.
even doorwarmen, en opdienen met rijst.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klinkt lekker. Ik weet wat ik eet vanavond.
Rieneke1
12 jaar geleden
eet smakelijk!

Andere antwoorden (5)

Turkse Dürüm is erg lekker, van de wereldgerechten van Knorr.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kip madras!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vlindertjespasta koken.
Kipfilet in blokjes bakken, daarbij plakjes chorizoworst in stukken, kappertjes. geroosterde paprika uit een pot in stukjes en een pot 'Chicken Tonight "tomaten roomsaus" en alles even doorwarmen. Afgegoten pasta erdoor roeren en klaar! Is echt lekker.
amc
12 jaar geleden
2 ons ontbijtspek uitbraden, 2-3 ons kipfilet in stukje snijden en even bakken tot ze gaar zijn. Uit de pan nemen. Wokgroente 4-6 ons bakken, vlees erbij, flinke schep sambal en 1 of 2 eetlepel tikki Massala pasta. Is ook ideaal voor dieet dr Frank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hete kip met pindasaus
Ingrediënten

* 500 gram kipfilet, in reepjes
* 2 eetlepels olie
* 100 milliliter ketjap (manis)
* 50 milliliter ketchup
* 4 eetlepels pindakaas
* 1-2 eetlepels sambal
* taugé

Bereidingswijze
Breng de kipreepjes opsmaak met zout en peper.
Verhit de olie in een braadpan en bak de kipreepjes goudbruin.
Voeg de ketjap en ketchup en 200 milliliter water toe en breng het aan de kook.
Draai het vuur laag en stoof de kip 15 minuten.
Roer de pinakaas erdoor tot een dikke saus,onstaat.
Breng de kip pittig op smaak met de sambal en voeg de taugé en een flinke mespunt zout toe.
Laat de kip nog 5 minuten zachtjes stoven.

Lekker met rijst.