Gehakt eerst braden?

Ik wil een pizza gaan maken voor vanavond en ik wil daar gehakt op doen , moet ik dan eerst het gehakt gaan bakken?
Spekjes ook deze wil ik eerst gaan uitbakken op kan ik dat zo op de pizza doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
6.9K

Het beste antwoord

Ja, je moet eerst het gehakt even in wat olijfolie rul bakken en er kruiden en evtl. knoflook aan toevoegen tijdens het bakken. Het gehakt moet nl. ook smaak hebben als je erin bijt. Leg je het rauw op het deeg, dan heb je kans dat het vet eruit gaat lopen op je deegbodem, hoe mager je gehakt ook is.
amc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp die min niet. Van mij een +
amc
12 jaar geleden
Je bent niet de eerste die mij op mijn 'minnaar'aanspreekt, hij/zij houdt zoveel van mij, dat hij/zij zich altijd dan wel vaak kenbaar moet maken. Ongeacht mijn antwoord, mijn minnaar laat vaak van zich horen, zelfs als mijn antwoord als beste wordt gekozen met meerdere plus-duimpjes, moet hij/ zij er vaak bij staan met een -. Ach, je hebt nu eenmaal van die figuren, so be it. Ik vind het jammer dat er nooit een verklaring bij is waarom mijn minnaar het niet eens is met mijn antwoord, maar dat weet ie misschien zelf niet, denk ik dan maar.
In elk geval leuk dat je mij een + geeft, dank je wel. ;)

Andere antwoorden (1)

Dat doen wij wel altijd als we pizza maken, dan hoeft de pizza minder lang in de oven omdat het minder lang duurt het vlees gaar te maken.