Hoe worden pistache noten gepeld die je gepeld in een zak koopt?

Doet een machine dit of een mens?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
6.4K

Het beste antwoord

Dat gebeurt machinaal. Zie video.
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die worden in een fabriek gepeld, het is te kostbaar op hier mensen voor in te huren.

Toegevoegd na 23 seconden:
In een fabriek door een machine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe weet je dit? want pistache noten zijn lastig te pellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Logisch, het is voor zo'n fabriek veel te kostbaar om mensen in te huren, een machine is sneller en kost geen loon. zie hieronder de reactie van Bamibal, met filmpje.