Waar kun je als particulier gepasteuriseerde eiwitten halen?

Ik weet dat je zoiets ook bij de Makro of Digros kan halen, maar daar heb ik geen pas van en ik ken ook niemand van wie ik dit kan lenen.

Kun je ook in een normale winkel dit halen? Ik heb het nog nooit in de supermarkt gezien en zou het graag willen kopen, liefst zo goedkoop mogelijk. Online mag eventueel ook.

Ritsuka
9 jaar geleden
in: Koken
1.7K
Cryofiel
9 jaar geleden
Heb je al eens bij een toko gekeken? Die verkopen vaak onverwachte dingen.
Ritsuka
9 jaar geleden
Dat is zeker een goed idee
Poet
9 jaar geleden
Neem liever rauwe melk of rauwmelkse kaas. Dat is nog minder verhit zodat de gezonde eiwitten er nog inzitten.

Antwoorden (1)

In poedervorm kan je het online kopen bij natuurlijknatuurlijk.nl: https://www.natuurlijknatuurlijk.nl/index.php?item=eiwit-poeder--90g&action=article&aid=103&lang=NL
Het is gepasteuriseerd, en je maakt het vloeibaar door één deel poeder te mengen met zeven delen water. Zo is het veel langer houdbaar dan in zo'n melkpak dat bij groothandels als Delixl en Van Tol verkocht wordt (http://www.vantol.nl/sites/default/files/styles/product-node-full/public/product-afbeeldingen/ovodor_vloeibaar_scharrel_eiwit_1kg.jpg).
Amadea