Mag je zelfgemaakte visnuggets invriezen?

Mag je dit, gaan ze even lekker blijven?

Toegevoegd na 3 minuten:
Hoelang blijven ze in de koelkast lekker?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Het beste antwoord

Tuurlijk, maar aangezien jij je eten niet volpropt met kunstmatige conserveermiddelen zoals in supermarkt vissticks, moet je er wel rekening mee houden dat het niet zo super lang houdbaar is en dat er ietsje eerder kleine veranderingen in smaak/structuur kunnen komen. Maar tot een week of 2 is je eten nog even lekker. Sowieso nooit na het bakken/invriezen opnieuw invriezen.

Toegevoegd na 27 minuten:
En oh ja, ik zou de gebakken nuggets niet langer dan 1 dag bewaren, ze zijn wel langer houdbaar dan 1 dag maar het gaat de smaak niet ten goede komen denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Visnuggets, gemaakt van verse vis, kun je gewoon invriezen. Veel smaakverlies zal er niet optreden. Echter er gaat uiteraard niks boven verse nuggets.