kent iemand een simpele ijsdessert om zelf te maken?

Ik heb een bakje vanille, chocolade, en aardbei roomijs waarmee ik een toetje wil maken met bijv. Koekjes niet met fruit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken

Het beste antwoord

Een sneeuwpop van ijs. En dan 1 koekje door midden breken en die als armpjes gebruiken. Een beetje poedersuiker eroverheen en klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan een piramidetje maken, onder 2 of 3 bolletjes met koekjes erop dan nog een bolletje.
Als je het hebt aardbei- of chocoladesaus er overheen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ijs alvast uit de vriezer halen.
De koekjes verkruimelen.

De verkruimelde koekjes door het ijs mengen (makkelijkst in een schaal) Bolletjes ijs op een laagje slagroom vermengd met advocaat doen, over het ijs nog wat advocaat en een dot slagroom, daarop versieren met bolletjes choco-strooisel of hagelslag.

Smakelijk eten!!