waar koop ik puntzakken van keramiek? Ik ben die wel eens tegengekomen en wil die gaan gebruiken bij hetserveren van patat!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.6K

Antwoorden (4)

Het werd een tijdje verkocht in de Action. Ik kan niet met zekerheid zeggen of ze het nog verkopen, maar als er een Action bij je in de buurt zit zou ik er zeker even langsgaan!

Anders kun je het altijd via soortgelijke winkels proberen. (Blokker e.d. )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ze gezien bij xenos
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ze via internet bestellen maar dan zijn ze wel wat prijzig. Je zou eens kunnen kijken bij Kook&co en hoying. Die willen soms dat soort dingen ook wel hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Sligro (is een horeca groothandel) staan ze te kust en te keur. Als je zelf geen kaart hebt kan je bij de receptie een dagkaart vragen. Je kan dan eenmalig naar binnen.