Wat is een lekker recept om wintertaling klaar te maken?

Paddenstoelensaus is een optie, maar wat zijn nog meer mogelijkheden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wintertaling?
...Wacht eens even... Werk jij toevallig bij een vogelopvang?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee...maar je brengt me wel op een idee !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke avatar Novembergraye. ARIG , Ben het wel met je eens , mag ik je plaatje overnemen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, graag zelfs :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij bedankt :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok , het lukt hier niet , maar ik zal het vanavond proberen op een andere computer. ( of morgen ochtend) .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, raar... Wat gaat er mis?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werk op een netwerkcomputer en kan geen afbeeldingen opslaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kom je aan een wintertaling? Want er mag niet op gejaagd worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier op GV was bijna eentje beschikbaar, maar ik denk niet dat ik die krijg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sherpa: Ja, daar doelde ik dus op ;) GoldEnten: Vervelend, daar valt weinig aan te doen...

Het beste antwoord

Een lapje spek op het borstbeen binden, dichtschroeien, dan in een gesloten pan aan alle kanten in 3 kwartier tot een uur bruin laten braden. Evt. wat tijm toevoegen.
Het vlees is gaar als de poten makkelijk loslaten. Vlees uit de pan nemen, braadvet afblussen met witte wijn tot het bezinksel is opgelost, dan binden met maizena. Volgens mij heb je dan een overheerlijk sausje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Met sinaasappel en Grand Marnier
Met pruimen en portsaus
Met honing en balsamico