Van het merk Koningsvogel, het heet dan geen sambal op het etiket, maar 'roedjak manis' en is nog lekkerder dan die van Conimex!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De sambal brandal en als je die niet kunt vinden is het ook zelf te maken.

http://www.kraotach.nl/recepten/indonesie/sambalbrandal.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sambal oelek
Sambal badjak
Sambal bawang
Sambal katjang
Sambal goreng
Sambal kadang
Sambal padang

Toegevoegd na 1 minuut:
De verschillende soorten sambal zijn verkrijgbaar in de supermarkt, toko’s en Aziatische supermarkten. Voor een grote en uitgebreide (verse) sambalsoorten kunt u terecht bij de Indonesische markten (pasar malam).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Conimex maakt nog steeds sambal manis:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
maar die is anders van smaak dan jaren geleden