Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarmee kan je champions vervangen?

Ik zou graag een keer beef wellington willen maken, maar ik hou niet van champions(of paddestoelen in het algemeen). Waarmee kan je dat vervangen?
En waarmee kan je het in het algemeen vervangen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
48.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Houd je niet van de smaak van champignons, dan kan je ze goed vervangen door cantharellen of ze met wat tijm te bakken. Dan krijg je en heel andere smaak. Houdt je echter niet van de structuur van paddenstoelen in het algemeen, dan kan je ze vervangen door bijv. aubergineblokjes, escargots of mosselen. Je kunt ze ook weglaten hoor. Een lekkere laag paté op plakjes rauwe ham en hierop het vlees is ook lekker! Je hoeft toch net speciaal Beef Wellington te maken zoals het is voorgeschreven? Vaak is een eigen invulling vanuit je eigen creativiteit nog lekkerder.
(Lees meer...)
amc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je zou de champignons kunnen vervangen door fijngehakte noten. Is ook erg lekker!

Toegevoegd na 1 minuut:
Je zou eventueel ook aubergine kunnen gebruiken, maar dat levert wel wat meer vocht op.
(Lees meer...)
bamibal
13 jaar geleden
Beef wellington is vlees in korstdeeg. Wat je als extra vulling gebruikt bepaal je zelf. Geen trek in paddestoelen, dan geen paddestoelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een vleesvervanger gebruiken en die hard bakken in boter. dan carameliseren de eiwitten en dat geeft een beetje een vlees achtige smaak - zou je dat willen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoef geen vervanging van het vlees
Ik maak het met artisjok harten...errug lekkur!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paddestoelen maken een onmisbaar onderdeel uit van
het recept voor Beef Wellington, je kan vast andere lekkere dingen maken met vlees in bladerdeeg (bijvoorbeeld saucijzenbroodjes), maar noem het dan geen Beef Wellington.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Saucijzenbroodjes zijn iets heel anders.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding