Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb 2 blikjes energiedrank van 2019 gedronken wat kan er gebeuren?

9 maanden geleden
in: Dranken
Ritsuka
9 maanden geleden
Smaakte het nog goed?
tinus1969
9 maanden geleden
Hoeveel uur is sat inmiddels geleden?
Yassine_123
9 maanden geleden
Wanneer ik het had geplaats had ik het net op.
Ritsuka
9 maanden geleden
Hoe is het nu dan?
Yassine_123
9 maanden geleden
Ik dacht dat ik de volgende dag ziek ging worden maar blijkbaar is er niks dus je mag gewoon overdatum energie drank drinken!!!
Abcde
9 maanden geleden
Mijn oom werkte lang geleden (jaren '60) voor de keuringsdienst van waren. Hij vertelde tegen ons, dat voedsel in blik niet kan bederven, tenzij het blik beschadigd of gedeukt is. Ik zou er vanuit gaan dat dat met drankjes hetzelfde moet zijn. Maar dat waren de jaren '60, misschien is dat nu anders. Ruik en kijk altijd goed naar wat je eet of drinkt, in de meeste gevallen haal je dan slechte voedingsmiddelen er wel uit.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het drinken van energiedrank uit 2019 is niet ideaal, want de smaak en kwaliteit kunnen aangetast zijn, en er kunnen gezondheidsrisico's zijn.

Energiedranken hebben meestal een houdbaarheidsdatum omdat ze vaak ingrediënten bevatten die na verloop van tijd kunnen verslechteren. Dit kan leiden tot maagklachten of andere ongemakken.

Als je je goed voelt en geen opvallende symptomen hebt zoals misselijkheid of buikpijn, is het waarschijnlijk dat je niet veel te vrezen hebt. Maar als je je wel anders voelt, is het verstandig om een arts te raadplegen.

Wie heeft er ervaring met het drinken van oude energiedrank? Hebben jullie ooit ongewenste reacties meegemaakt?
(Lees meer...)
9 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing