Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie kan mij zeggen hoe met een senseo apparaat cappuccino kan zetten zonder suiker?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Er bestaan gewoon Cappucino coffepads.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een cappucino pad in je senseo apparaat plaatsen geen suiker toevoegen en klaar is je bakje cappucino.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik doe: de gewenste hoeveelheid melk in een hoge magnetronbestendige beker en met een minikloppertje kloppen tot je veel kleine bubbels hebt. Vervolgens in de magnetron tot hij tot de rand van de beker komt (dus altijd bij blijven!).

Kopje espresso zetten in een cappuccinokop met een espressopad, melkschuim erop, nog wat van de hete melk erbij gieten, klaar.

Iets meer werk dan met een cappuccinopad, maar oneindig veel lekkerder. En je cappuccino is nog steeds binnen een minuut klaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou. Kijk. Dat kan dus niet. Want ja, kijk, dat komt omdat een cappucino, dat is een espresso maar dan met dat er melk opzit enzo, en ook schuim, en die maken ze van de melk. Maar de espresso, dat isvan die koffie die wordt gemaakt met hele hoge druksen, nog hogerder dan van de spupersoaker. Maar de senseo, die doet niet van de hoge druksen, maar alleen maar van de lage druksen. En dan krijg je alleen maar een schuimpie van koffie, en niet van de olie van de koffie, niet van de bp. Maar dat is dan dus, dat als de espresso niet kan met de senseo, dan kan dus daarom ook niet een cappucino.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, dat is simpel natuurlijk. Ik leg uit wat een capucino is en waaromdat niet kan met een senseo.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding