Komen standen van verschillende inductie-kookplaten overeen?

Zou wel handig zijn voor b.v. kookprogramma's.

3 weken geleden
in: Dranken
Inekez1
3 weken geleden
Het is verschillend per kookplaat, soms ook per kookzone en het maakt zelfs uit welke pan je gebruikt.

Antwoorden (1)

Nee, althans niet precies. Wat bij de ene inductieplaat stand 9 aan vermogen oplevert, kan bij een inductie plaat van een ander merk al bij stand 6 zijn.
Het is voor elk merk even wennen.
3 weken geleden