Is GFUEL te koop ergens in Nederland?

Ik vroeg me af of dit product in Nederland werd verkocht. Voor een niet al te hogen prijs

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Dranken
19.1K
Ritsuka
4 jaar geleden
Vergelijkbaar spul is hier ook te koop.
Ritsuka
4 jaar geleden
Wat is hier nou speciaal aan? Je koopt gewoon het merk.
Het is vooral cafeine met wat vitamines en andere random stofjes erbij gegooid.

Antwoorden (2)

Hier te koop:
https://energydrinkshop.nl/product/g-fuel-ragin-gummy-fish-pot-40-porties/
De kans dat je het goedkoper vindt, is klein. Verklaring webshop:
We krijgen vaak vragen over de G FUEL prijzen. Daarom geven we graag een rekenvoorbeeld:
Prijs pot G FUEL in Amerika: $ 35,99 (exclusief belasting, dat is altijd in de USA)
Korting 10%: $ 32,391
Shipping: $ 10,57
Totaal: $ 42,96
Omrekening naar euro’s: € 38 (op moment van schrijven eigenlijk iets meer)
Toeslag PayPal 5%: € 39,90
Inklaringskosten douane 12,8%: € 45,00
BTW 9% (21% op shakers): € 49,08
Kosten inpakken order ~ € 1,00: € 50,08
Verkoop EDS: € 49,99 (inclusief BTW)
Inkoop EDS: € 50,08 (inclusief BTW)
Marge EDS: € – 0,09 (inclusief BTW)
Daar komt bij:
– EU wetgeving op retouren is veel strenger
– Man-uren om in te pakken (loonkosten)
– Runnen van een webshop, servers etc
– Wij leveren de volgende dag, G FUEL doet er meestal 2 tot 4 weken over (aldus G FUEL zelf)
Door groot in te kopen besparen we op verzending om toch voor € 49,99 aan te kunnen bieden.
De hoofdreden dat we G FUEL hebben is omdat wij zelf als bedrijf en werknemers fan zijn van het product.
________

Toch nog iets goedkoper (€ 47,95 incl. verzending):
https://www.foregames.nl/home-product-landing-1/
http://www.gamegear.eu/energy?page=all
Toegevoegd op 06 augustus 2019 11:17: tekst
SimonV
4 jaar geleden
https://energywinkel.nl/product-categorie/gfuel-nederland/
Heeft ook Gfuel met verzending in Nederland. Als je hier voor 15:00 besteld heb je het de volgend dag in huis. Wel als het een werkdag is tenminste.
Gfuel kost hier 39.99 euro en met verzendingskosten van 6.90 euro kom je dus op een 46.89 voor 1 pot Gfuel. Als je er meerdere koopt gaat de verzendingskosten niet mee omhoog dus kost het nog steeds 6.90 euro voor de verzending.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Als je in Amerika op de aanbieding kan wachten, 1+1 gratis en je besteld er 4, dus 2 + 2 gratis, dan ben je 116 dollar kwijt, goedkoper dan in Nederland dus