Hoe maak ik een Bora Bora Bull cocktail?

Ik heb dit in Albufeira op een terrasje gedronken, tegenover domino's bar in het oude gedeelte.

Ik weet nog dat er Red Bull in zat en volgens mij ook Absinthe, maar verder heb ik het exacte recept niet kunnen vinden. Iemand die het toevallig weet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
2.6K

Het beste antwoord

Bora-Bora-Bull cocktail uit Albufeira bestaat uit;

Bacardi,
Wodka,
Absinth,
Redbull
Limoen.

Je hebt dan een zoete/zure smaak.
amc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou hem wel eens kunnen zijn inderdaad! Binnenkort maar eens proberen na te maken!

Andere antwoorden (1)

Bora Bora

Glas:
highball

Ingrediënten

2 cl wodka
1 cl cointreau
2 cl vermouth (dry)
vul aan met passievruchtensap
crushed ijs

Instructies

Meng de dranken (behalve het passievruchtensap) met ijs.
Doe ijsgruis in een glas en giet het mengsel hierop (zonder de ijsblokjes).
Vul aan met passievruchtensap en serveer.

Toegevoegd na 2 minuten:
Misschien bedoel je deze

Display recipe measures in OZ / ML / Shot
3 shot Fresh pressed pineapple juice
⅛ shot Pomegranate (grenadine) syrup
Top up with Ginger ale
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien als ik in plaats van passievruchtsap red bull gebruik en er nog wat absinthe aan toevoeg, dat het hem wel is!
anneliez
11 jaar geleden
zou kunnen, misschien zijn er meer recepten in omloop, misschien doet de barman er nog iets extra in. Cocktails(en andere drankjes ook) smaken op een zonnig terras lekkerder dan thuis als het regent