Is energiedrank een goede manier om wakker te blijven 's nachts?

Als je energiedrank drinkt, gaat je glucosegehalte met een enorme hoeveelheid omhoog en na enkele minuten weer keihard naar beneden waardoor je heel duf wordt.
Dus...heeft het zin, energiedrank (om wakker te blijven)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
11.4K

Antwoorden (7)

Ja het werkt zeker wel! Idd je wordt eerst hyper en dan sloom maar hoe meer energie drank je drinkt hoe langer je wakker blijft dan. Maar ik zal dat niet aanraden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je blijft van energiedrank nog wel een paar uur energiek. Als het dan is uitgewerkt, (of bijna) neem je weer een nieuw drankje. Natuurlijk voel je je niet net zo wakker als wanneer je gewoon geslapen hebt, maar het helpt wel beter dan niet zo'n drankje nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je erg veel water drinkt houdt je lichaam het uiteindelijk langer voel zonder oververmoeid te raken. Gezond eten en voordat je lang wakker wilt blijven veel slapen werkt ook.

Energydrank is een beetje een slechte oplossing en een tijdelijke oplossing. Een dag later voel je je extra brak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja als je rma genoeg van drinkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt wel maar niet bij iedereen !
Ik kan 6 blikjes red bull op en val alsnog als een blok in slaap.
Voor sommige mensen met ad/hd werkt het zelfs wederzijds ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij maakt het egt niet uit hoeveel blikjes ik drink, ik word er niet hyper van, krijg geen extra energie en val ook gwn in slaap. Maar dat verschilt per persoon dus de beste manier om erachter te komen is denk ik toch zelf uit proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat werkt!
Ik heb een keer 5 blikjes in een half uur ofzo gedronken (ik weet het, heel slecht en ongezond.) en ik bleef gewoon wakker! :p
Sterker nog , ik had het idee alsof ik elk moment kon ontploffen.. ook werd alles een beetje wazig, + dat ik ook nog eens kotsmisselijk werd.. xD
Dus , het werkt wel, maar de gevolgen ervan zijn niet echt lekker...