Is er ergens de Turkse versie van fanta te koop?

Ik ben vorige week naar turkije geweest, en elke keer als we iets gingen doen bestelde ik fanta en die is daar zo veel keer lekkerder dan in NL, dus weet iemand of die in NL ook verkrijgbaar is?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Dranken
2.6K
Amadea
7 jaar geleden
Ik heb dezelfde jeugdherinneringen aan Oostenrijk, daar was de oranje Fanta ook veel lekkerder dan de gele Nederlandse variant.
In Turkije heet het Fanta Portakal, zie ook http://pbs.twimg.com/media/AxgimiACQAA6Nrx.jpg:large
Ritsuka
7 jaar geleden
Je zou kunnen kijken bij zo'n toko-achtig winkeltje, ik heb een Turkse winkel bij mij in de stad zitten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Volgens mij kan je het kopen bij de action, mijn lokale action verkoopt 't ook en 't ziet oranje uit, in ieder geval niet geel, maar nooit gekocht, zou ik eigenlijk wel moeten doen aangezien de oranje versie veel lekkerder is
Amadea
7 jaar geleden
En anders hoef je niet verder dan Duitsland, want ook daar is de Fanta oranje in plaats van geel: http://www.sistertime.nl/food/nederlandse-fanta/
Raar toch, als blijkt dat iedereen de andere soort lekkerder vindt dat de fabrikanten toch de smaak aanpassen...

Antwoorden (1)

Deze hebben ze bij de action in Nederland (500ml flessen). En bij de Lidl in Duitsland net over de Nederlandse grens (als je daar toevallig in de buurt woont) (1.25 liter flessen)