In welke winkels in Nederland zijn er energyshots te koop?

Deze vraag zou ik normaal gesproken op het Goeievraag Cafe plaasten, maar deze is blijkbaar verdwenen? Ik ben op zoek naar energyshots (zoals redbull, 5-hour energy) maar er lijken bijna geen verkooppunten te zijn hiervoor. Weet iemand een winkel die ze verkopen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Dranken
2.9K

Antwoorden (1)

Bij zo'n beetje elk tankstation aan de snelweg. In de supermarkt zie ik ze nooit. Ik weet trouwens niet of je ze wel eens geproefd hebt SMERIG!

Ik lust graag Energydrink maar dat spul en in allemaal zit aspartaam wat ik qua smaak helemaal horror vind.

Toegevoegd na 4 minuten:
Bij ah.nl staan ze wel op de site, maar je kan niet aanklikken "in winkelmand" over het algemeen betekent dit dat het artikel bij geen enkele AH in het assortiment zit.

Toegevoegd na 5 minuten:
En het goeievraag café is inderdaad weg: http://www.goeievraag.nl/goeievraag/vraag/575510/url-goeievraag-cafe-mobiel