Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik alcohol drink door de weeks heeft dat gevolgen voor me adem de volgende dag?

En dan bedoel ik ook als je goed je tanden hebt gepoetst.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik werk namelijk bij de Intertoys en het lijkt me geen goed idee om bier te drinken door de weeks omdat ik uitgenodigd ben door een vriend van me om een paar biertjes met hem te drinken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken
726

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Per standaard alcoholconsumptie is 1 uur nodig om deze te verwerken (dat wil zeggen dat na verwerking de alcohol uit het bloed is). Zolang de alcohol niet verwerkt is, kun je deze ruiken. Voor het gemak kun je stellen dat als je stopt met drinken je net zoveel uren nodig hebt voor je de alcohol niet meer ruikt als dat je alcoholische consumpties op hebt. Jij kunt vanavond best een paar biertjes drinken, maar niet te veel en stop op tijd. Fijne avond!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zal toch echt wel meer dan "een paar" biertjes moeten drinken, om het morgen nog te ruiken.
(Lees meer...)
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding