Wat gebeurt er als je twee red bull energy shots binnen een dag neemt?

Op het flesje staat dat je er maar één mag per dag, waarom is dit? En wat gebeurt er als je er twee neemt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
5.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ga je stuiteren.

Het beste antwoord

Niet alleen suiker.. Er zit ook vaak giga hoeveelheden Cafeine in.
Wanneer je dat helemaal niet gewend ben (bv. nooit koffie drink) dan wordt je daar helemaal hyper van.
Je hartslag wordt (in mijn geval) onaangenaam hoog.
Het gevolg kan zijn dat je slecht slaap.

Wanneer je wel gewend bent aan koffie (sterk een grote hoeveelheden) is er weinig aan de hand.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het heeft invloed op je bloedsuiker, die gaat even als een speer omhoog.

Je krijgt een energy boost die niet echt gezond is voor je!

Eigenlijk zijn al die energy drankjes helemaal niet gezond voor je en je kunt er dik van worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit een serieuze overdoses in. Als je al langer energy drinkt, kan twee wel, want je lichaam is een beetje gewent aan een plotselinge dosis caffeine, als je nog geen normale energy drinkt, zou ik het zeker niet doen, en in ieder geval altijd een half uurtje ertussen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees maar eens de verpakking van een red bull energy shot
Er staat dat je als je teveel drinkt een hartaanval kan krijgen
Kan je nagaan wat voor ranzige troep je naar binnen slurpt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het zelf mee gemaakt dat ik 2 red bull drinks (dus geen shots!) dronk binnen 2 uur. Ik zat in de auto en werd ontzettend opgefokt en zat me kwaad te maken over van alles. Ik ben normaal niet zo. Ik vroeg me op dat moment al af hoe dat kon, later bedacht ik me dat ik die red bull had genomen. Ik krijg er hartkloppingen van en voel me trillerig. Niet een goed gevoel. Vooral als je te weinig hebt gegeten, is het erg slecht.