Cup a Soup is heet water met smaakstoffen en zout, niet echt iets gezonds.
Maar als jij daardoor goed kunt slapen, kun je het best drinken lijkt mij.
Moet je alleen even kijken hoe je dan uitkomt met tanden poetsen.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoe bedoelt u met tanden poetsen als ik vragen mag?
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik neem aan dat je je tanden poetst voor het slapen gaan. Wel even kijken dat er in elk geval een kwartier zit tussen je soepje en het tandenpoetsen, beter voor je glazuur.
Castle
10 jaar geleden
Zout ontrekt vocht aan het lichaam. Gezien dat je (plusminus) 8 uur niets meer drinkt is het niet aan te raden. Je kan beter een warme melk drinken. + Ritsuka
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Castle dat vragen ze toch niet?
Misschien lust hij of zij geen melk
Geen ander dingen verzinnen.
Het klopt wat je zegt over dat er veel zout inzit.
Maar verder je moet het meer zien als tussendoortje dan als drinken vind ik dan maar.
Als je en beetje suf bent
Castle
10 jaar geleden
2cauliflowers Ik heb duidelijk een antwoord gegeven op de vraag en daarnaast een optie aangedragen (de warme melk). Verder heb ik het bij als een reactie staan en niet als een antwoord. Ook al had ik het als antwoord gegeven dan was het nog een terecht antwoord op de vraag. Dat jij aangeeft dat het een tussendoortje is, is niet relevant. Het is natuurlijk een reactie, maar ook geen goed antwoord gezien de vraag.
tinus1969
10 jaar geleden
Zout is vooral slecht voor je bloeddruk als je al slechte nieren hebt. Zie bijvoorbeeld hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Intersalt_study