Waar kan ik Yogi-tea kopen?

yogi-tea is wel op internet te bestellen, maar hoge verzendkosten, zijn er wat bekendere winkels die het verkopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
2.3K

Antwoorden (4)

Maak het zelf!
Bereidingswijze voor Instant yogathee
Mix de gemalen kruiden door elkaar en bewaar ze in een glazen potje (weckflesje), koel bewaren.
Om een kopje yoga-thee te maken, gebruik je de gemalen kruiden als oploskoffie. Voeg een theelepel toe aan een kop water dat net van de kook af is. Voeg gember toe en eventeel wat honing en (soya)melk.
Goed roeren!
Ingrediënten voor Instant yogathee

* 1 handje kaneelpoeder
* 1 stuk gember, geraspt
* 1 flinke snuf gemalem kademom
* 1 snufje gemalen kruidnagel
* 1 snufje gemalen zwarte peper
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna elke reformwinkel heeft Yogi-thee, en de Tuinen verkoopt het ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook bij de Natuurwinkel te koop, en vaak ook bij wat New-Age winkels met een uitgebreider assortiment.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik koop het zelf bij de Tuinen