Welke winkels in Nederland verkopen Sir Winston earl grey bladthee, dus niet in zakjes?

De meeste earl grey theemerken, voor zover ik daarvan geproefd heb, vind ik niet bijzonder. De earl grey smaak valt wat tegen. Ik heb een pak earl grey thee van Sir Winston in Duitsland gekocht. Die vond ik juist wel heel lekker.

11 jaar geleden
in: Dranken
1.1K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik vind zelf de russian earl grey van lipton erg lekker. Piramide zakjes.

Antwoorden (2)

Probeer Simon Levelt of een andere speciaalzaak eens!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens een reformzaak, of een Goodyfoods winkel
die verkopen ook wel thee los, ik weet alleen niet of
earl grey thee los is daar , je kan er naar vragen, veel succes.