Waar kan ik andere smaken monster energy kopen?

Er zijn maar 4 smaken beschikbaar in de winkels in nederland. In duitsland kan je wel wat meer smaken kopen maar kan je bijvoorbeeld via internet andere smaken bestellen? Ik heb via amazon geprobeerd maar dan geeft ie een melding dat het product niet naar nederland verzonden kan worden. Of komen er nog meer smaken in nederland verkrijgbaar?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Dranken
4.4K
paulus811
10 jaar geleden
In Amerika is iemand overleden als gevolg van Monster Energydrink. Dit slechts ter info, want ik wil niemand zijn of haar favoriete drankje onthouden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Diegene die dood was gegaan had 3 blikken van 750 ml monster op... ik snap je bezorgdheid maar zo ver ga ik echt niet! maximaal 1 per 2 dagen @paulus811

Het beste antwoord

hier kan je ze bestellen:
http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Category-1147878/Monster-Energy-Drink.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Danku zeer