Het ligt er aan hoelang de bowl al zonder koeling in het feestgedruis heeft gestaan, en is er misschien iemand die met zijn vingers aan de bowl heeft gezeten, en hoe hoog is het alcohol en suiker percentage. Maar giet de bowl in ieder geval over in een schone litermaat of iets anders , dan neemt hij weinig ruimte in , en plaats deze in de koelkast. Naar gewone normen zal de bowl wel twee dagen goed blijven. Daarna gaat hij gisten, en geeft een prikkelend gevoel op je tong. Dit is het moment dat de bowl in het toilet moet verdwijnen. Je kunt de houdbaarheid opschroeven, door er 1 op 4 rum van meer dan 40% op te gieten.
Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bowl is een mengsel en wordt niet klaar gemaakt onder steriele omstandigheden. Vaak worden ook verse producten toegevoegd. Als je het direct na het maken in de koelkast bewaard, kun je het afgedekt een dag bewaren.