Is een fles Smirnoff ice (5% alcohol) en vodka (37.5%) alcohol perfect te mengen (dus voka gieten in de smirnoff ice fles) of is dit riskant?

Kan je een hartaanval krijgen van het mengen van vodka (37%) en deze vodka ingieten in een fles smirnoff ice. Gevolg: je proeft niks meer van de 37.5% vodka !
Is dit gevaarlijk??

Stel dat je een beetje drink uit de Smirnoff ice (5%) en dan een scheutje vodka van 37.5% , als je dit zo doet, heb je 2 flessen op één uur op ! (want je smaakt niks van de voka meer door die smirnoff ice).

Hoeveel glazen heb je dan in feite op? Is dit gevaarlijk? Rijden ga ik zeker niet meer doen, maar gewoon als ontspanning?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken
14.2K

Het beste antwoord

Dat is goed te mengen omdat de alcohol in smirnof ice bestaat uit Wodka, je verdunt hooguit de Wodka een beetje .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dus door er 37% vodka in te kappen, verdund de alcohol in de smirnoff ice ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee je verdunt de wodka met de sminof ice
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je 7-up mengt met vodka, dan verdun je de vodka?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je 30% van een 70cl pint vult met vodka en de rest met 7-up, hoeveel gewone (bier)glazen heb je dan in feite op? ik zou dit moeten weten, want ik drink soms een combinatie van die 2, dus 30% vodka en rest 7-up. Zijn dat meer dan 2 biertjes?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
30 % *0.7 liter *37.5 % =78,75 ml pure alcohol
2 biertjes 200 ml *4.5% *2 =18 ml pure alcohol
Dus nee je mag niet meer aan he verkeer deelnemen.
en om te voorkomen dat dit een chat word sluit ik hierbij het topic

Andere antwoorden (7)

2 flessen alcohol drinken is een slecht plan.

Waarom zou je vodka van 37,5 procent drinken als je deze door de smirnoff niet proeft? De enige reden daarvoor kan zijn is om stomdronken te worden en dat zal je wel lukken. Dit valt ook wel onder coma drinken, namelijk het zuipen om het zuipen, niet omdat je het lekker vind of voor de gezelligheid.

Hoeveel glazen je ophebt hangt natuurlijk af van de grote van de flessen, want beide zijn er in verschillende maten.

Toegevoegd na 21 minuten:
vodka gaat standaard in glazen van 35 ml, dus gaan er 21 shots uit fles. Smirnoff wordt gedronken per 2.75 cl, dus dat is 3 glazen.

Dus drink je zo’n 25 standaard glazen aan alcohol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat heet zuipen inplaats van drinken.
en als je het wilt mengen met als doel om de 1ne drank met het meeste alcohol niet te proeven ,waarom drink je het dan.
een hartaanval zal niet gauw gebeuren maar in coma raken des te sneller.
waarom niet gelijk strorum van 80% als je dan een boer laat kan je gelijk de openhaard aansteken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL om de boer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vond hem ook wel geslaagd hahaaah
Het is niet aan te raden. Het mengen van deze drankjes is op zich niet gevaarlijk. Een hele fles wodka in je eentje leegdrinken wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eindelijk een serieus antwoord :)
Als je vodka mixt met 7-up (limonade) en het duurt 6 uur alvorens de fles vodka (steeds gemengd met 7-up limonade) , kan je dan nog in coma geraken?
Ja van 2 flessen in een uur kan je een hartaanval krijgen, jezelf in coma drinken en dood gaan.
Ik zou een andere manier van ontspannen zoeken, zonder alcohol kan dat ook prima!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat lijkt me wel erg gevaarlijk ja, ik denk niet dat je daarna jezelf nog bent . en mischien raak je wel bewusteloos ofzo. en al helemaal als je op deze manier dranken gaat mengen.
je weet niet wat er gebeurt.

en je begint zelf al over die hartaanval. als je daar bang voor bent moet je er al helemaal niet aan beginnen.

als je echt wil ontspannen neem dan gewoon een wijntje of een flesje bier
14 jaar geleden
Nou, vandaag,als je morgen nog wilt halen,zou ik het maar niet proberen!Je ontspant er niet van,je wordt alleen maar lam en daarna ziek.Het lijkt me zeker riskant!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alcohol en water zijn IN IEDERE verhouding te mengen.
Je hersenen en je lever reageren echter beduidend beter op water dan op alcohol.
Ga je echter twee liter vloestof drinken die37.5% /l en 5%/L bevatten,dan komt dat in het gunstigste geval neer op 1liter water met smaakjes en EEN liter drank met 42.5% alcohol.
Heb je nog belangrijke plannen, doe dat dan eerst, daarna gaat dat waarschijnlijk NOOIT meer lukken.
Wil je verder leven, dan zou ik dit plan in de IJSKAST zetten en daar voor altijd laten staan.