Bij een bierpakket zat een houtje met een soort bout welke functie dient het?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat voor bierpakket is het precies?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je er misschien een foto van?

Antwoorden (2)

Dat is een flesopener. In Birma/Myanmar gebruiken ze deze.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!
Die kreeg mijn vriendin ook bij een bierpakket van La Trappe. Waarschijnlijk is het een flesopener. Als je er een foto van maakt kunnen we het zeker weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als gast kon ik later geen info meer toevoegen dus ook geen foto! maar ik denk dat het inderdaad een flesopener is, het ging bij mij ook om la trappe!