Hoe vaak je kun je normaal Pickwick theezakje gebruiken?

Als je 1 zakje gebruikt voor 1 kopje thee.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zo vaak als je wilt. De thee zal wel steeds slapper worden. Maar dat is een kwestie van smaak.

1 zakje voor maximaal 2 kopjes thee.....

dat ligt eraan als je hele sterke thee wilt dan is 2 kopjes het max als je niet zo n sterke wilt dan kun je er wel 3 of 4 kopjes mee doen

Met een vier grams-zakje kun je ruim een liter thee zetten. Met eenkopszakjes is de fut er na het tweede kopje wel uit.

net zolang als je het lekker vindt, ik drink altijd piramide thee, en ik schenk heel vaak water bij als het kopje leeg, is tot ik genoeg heb. maar als je bedoelt voor de visite, zou ik oppassen, voor je het weet ben je een krent.

Wat je zou kunnen doen is gewoon thee zetten voor 4 kopjes en de overgebleven thee die je een paar uurtjes later wilt drinken even opwarmen in de magnetron.

met een zakje makkelijk 2 kopjes thee.

Met een normaal zakje kun je makkelijk een half litertje thee zetten en wel 1 liter maar dan heel licht.

Wat mij betreft één keer. Ik begrijp niets van mensen die vaker dan één keer een zakje gebruiken, ik vind het enorm smerig. Doe je het met een zakje voor één kopje, dan is het volgende kopje smakeloos. Gebruik je een zakje dat bedoeld is voor een pot, dan zijn de eerste twee kopjes bitter voordat de lekkere smaak in het water kan trekken. En waarom zou je? Als je één kopje wilt, kun je een zakje voor één kopje gebruiken. Als je meer kopjes wilt, kun je een pot zetten met een zakje voor een pot. Makkelijk toch?

1 kopje vind ik andersword het waterig maar ik drink de thee ook heel sterk anders krijg je er wel twee of drie uit

Ik zou een potje thee zetten, zodat het laatste kopje even sterk is als het eerste. Thee kun je prima opwarmen in de magnetron. Zet er wel een lepeltje in of zo, anders kun je oververhitte thee krijgen (meer dan 100 graden en toch niet koken). Als oververhitte thee in beweging komt, of je zet er een lepeltje of suiker in, begint het plotseling heel heftig te koken en dat wil je niet meemaken.

2 kopjes, dat is het maximum qua smaak vind ik.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100