Dat kun je doen, kalk wordt nauwelijks in je lichaam opgenomen dus het grootste deel zal er gewoon met de stoelgang weer uit komen. Ook de kalk die in melk zit wordt nauwelijks opgenomen, dus voor de kalk hoef je geen melk te drinken.

Je mist met het kalkwater wel alle vetten, eiwitten en andere voedingsstoffen die in melk zitten, dus een vol gevoel zul je er niet van krijgen.

Beter drink je gewoon water als je dorst hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Natuurlijk kan dat, evenals troebel kalkwater en water zonder kalk. Je kunt die vloeistoffen ook drinken in plaats van koffie, thee, limonade of vruchtensap. Maar beantwoordt dat echt je vraag?