Is Ice tas green tea gezonder dan gewone ijs thee of cola?

Toegevoegd na 35 seconden:
Tas = tea

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
25K

Antwoorden (5)

Als je op het pak kijkt moet je de ingredienten en kcal lijstje even vergelijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste dingen die hier als ice tea worden verkocht, zijn gewoon limonades: vooral suikerwater dus. Of daar nu een gewoon theesmaakje aan zit of een smaakje van groene thee, zal weinig uitmaken, limonade is limonade en niet erg gezond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit veel minder suikers en calorieën in groene ijsthee als ook cola en gewone ijsthe.
Cola is zowiezo klinkklare suiker met wat troep.

Maar als je pas echt gezonde groene ijsthee wilt maak je hemt zelf.

Zet 1 liter groene thee (eventueel met een smaakje zoals sinaasappel mint) voeg daar een scheut citroen of limoensap aan toe en honing naar smaak. (ongeveer 2 eetlepels)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, het is gewoon een kwestie van smaak. De één vindt gewone ijsthee lekkerder en de ander heeft liever ijsthee met de smaak van groene thee. Het heeft helemaal niets met gezondheid te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is gezonder dan cola of gewone ijs thee, maar nog altijd niet gezond (: