Waar kan ik chocolade aan een stokje kopen, om chocolademelk te maken?

Is dit in supermarkten te koop en zoja, welke?
En in welke winkels kan ik dit nog meer kopen?
Bij Jamin hebben ze dit, maar die zit niet in mijn buurt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
8.6K

Het beste antwoord

Ik heb gelezen dat ze de stokjes bij Albert Heijn verkopen. Voor stokjes met Belgische chocolade kan je hier verkoopadressen vinden in de buurt van jouw woonplaats:

http://be-nl.choc-o-lait.be/template.asp?f=module.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Soms in de supermarkt bij de koffie/thee afdeling en de Xenos heeft ze ook wel eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Nederland zijn ze ook via de webwinkel van KoffieTotaal te koop en als het goed is in de winkels van Simon Lévelt.

Toegevoegd na 15 minuten:
http://www.ywema.com/yweblog/2007/01/lekkere-chocolademelk-van-een-stokje/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze ook wel eens gezien bij V&D La place. Die kan je daar aan de kassa kopen volgens mij.

Toegevoegd na 22 minuten:
Goeie chocoladewinkels zullen die stokjes ook wel hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf heb ik ze gekocht bij de Lidl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Intratuin heeft ze ook in de kookhoek!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze gezien op de toonbank bij de Blokker!
Ze hadden stokjes met witte,melkchocolade en pure chocolade.
Ik had ze nog nooit gezien en dacht dat het een soort lolly was,en toen zei dat meisje dat het was om chocolademelk mee te maken.
Ik heb geen idee of ze ze nog hebben,maar je kan altijd kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de C1000.
De lekkerste chocomelk maak je trouwens op de ouderwetse manier, met cacaopoeder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze ook gezien bij de v&d maar dan bij de la marche. Ze heten chocospoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij de xenos is ook.