Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het geheim van Coca Cola?

De samenstelling van coca cola is altijd een geheim geweest. Maar hoe wordt dan de samenstelling bepaald?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
779

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Er zijn wel degelijk mensen die het geheim van Coca Cola kennen. Dit zijn niet de mensen op de werkvloer, want die werken waarschijnlijk alleen met ingrediënten met codenamen die niet slaan op het daadwerkelijke product. De makers van Coca Cola (de bedenkers, de mensen in de laboratoria, etc.), die zullen het geheim het beste kennen.

Wat het geheim dan precies is, om nog even je eerste vraag te beantwoorden, tsja... dat is geheim!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Katja Schuurman heeft dit eens voor BNN proberen te achterhalen. Niet gelukt. Het schijnt dat beide helften van het recept in totaal verschillende kluizen zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ìk heb me wel eens laten vertellen dat er een paar hoge heren het exacte recept hebben, En dat die niet tegelijk in een vliegtuig mochten. Ik zelf hou het er op dat het allemaal marketing is. Temeer omdat je tegenwoordig prima Cola`s kan kopen die de smaak goed benaderen, of zelfs lekkerder zijn.

Het grote geheim (van het succes) is in 1 woord te bevatten, RECLAME.

Er is pas 1 frisdrank fabrikant die dit na meer dan 100 jaar goed begrepen heeft...... Red Bull
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Frimu2
12 jaar geleden
Ik heb ook altijd gedacht dat ik Coca Cola het lekkerst vond, evenals Heineken. Maar als je dan de spreekwoordelijke smaak van de prijsverschillen eens gaat proeven. Kom je er achter dat je erg snel went aan de andere smaak nuance. Het is dus de kracht van of de 1e te zijn en of heel erg goed reclame te maken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding