Is er iets te koop wat je aan water kan toevoegen, alleen voor de smaak te veranderen?

bijvb vruchtensmaak, het mag geen calorieën bevatten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
4.7K

Het beste antwoord

Je kunt er verse munt aan toevoegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Limonadesiroop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is wel erg calorierijk.
Eerlijk gezegd is het enige (bijna) calorievrije wat je kunt toevoegen citroen- of limoensap, en een hoop ijsblokjes. Ik vind het heerlijk dorstlessend als het warm is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan een theezakje in je water hangen, dan krijg je een soort koude thee. Het bevat volgens mij heel weinig calorieën.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een theezakje in je water hangen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Net zoals je doet als je thee maakt, maar dan in een glas met koud water ipv heet.
Wat begrijp je niet/vind je vreemd?
Cryofiel
12 jaar geleden
Of je zet thee en laat die dan afkoelen.
Komkommerplakjes. Krijgt het water een lekker komkommersmaakje, lekker fris.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in de zomer doe ik altijd een uitgeperste citroen in een liter water en dat zet ik in de koelkast, heerlijk!
Als je niet zo van zuur houdt zou je ook sinaasappel kunnen nemen, en de extra vitamine-c is altijd mooi meegenomen (-:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn man had pas een glas water waar een collega van hem voor de grap een zoetje in had gedaan en hij vond het heel lekker! smaakte naar limonade en 0 calorieën!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt light limonade toevoegen. Wel die helemaal zonder calorieën natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slimpie limonadesiroop van de Plus, is suikervrij en bevat dus nauwelijks calorieën.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zout. Maar of dat lekker is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fruit, of kruiden