Ik zit in een vervelende periode in mijn leven, weet iemand een rustgevende thee voor het slapen gaan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Camille thee : D Geen zakje maar bladeren. Je hebt ook zo'n speciale thee setje ervoor. Of je kan eventueel dat camille in zo'n zakje doen waar gaten in zit dan in je thee stoppen. :p

Rooibosthee, geen suiker toevoegen, want dat geeft je energie. In rooibosthee zit geen theïne (zoals cafeïne). Het helpt bij in ieder geval heel goed.

Kamillethee is inderdaad een goede. Je hebt van die kamilleballetjes bij de Simon Lefelt, even laten trekken en dan heb je heerlijke thee! Ik ben verder zelf als avondtheetje ook fan van Kashmir Valley van Lipton. Is gewoon thee in zo'n piramidezakje en smaakt heel erg lekker! Het doet me een beetje aan pepernoten denken (dat klinkt misschien raar maar er zit een soort kruidige geur aan)... Die twee zijn mijn persoonlijke favorieten!

Sleepy time of Tension Tamer van Celestial Seasonings. Of goede nachtrustthee van een supermarkt (bv AH-merk)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100