Hoe kan je het beste wijn versturen per post?

Voldoet een kartonnen doos of is een houten wijn kist echt een must als je een wijnfles verstuurt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
5.3K

Het beste antwoord

Het kan alle twee, alleen in een houtenkist is ook niet voldoende en een doos ook niet, je moet de kist of doos goed vullen met schokabsorberende materiaal, bubbeltjesplastiek of goed vullen met kranten, de wijn moet goed stevig er in zitten en probeer eens te schudden met de doos of kist, als de fles nog rammelt nog meer opvullen. En zet met grote letters breekbaar op de verpakking.