Wat is er anders aan avondmix-thee t.o.v. normale thee? Zie foto

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
Kimath
12 jaar geleden
ik zie geen foto.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas geen foto
Amadea
12 jaar geleden
Hoe kan iemand nou vinden dat de antwoorden niet waardevol zijn, op basis van deze minieme gegevens en het nog steeds ontbreken van een foto?

Het beste antwoord

Avondmix thee is (als we echt willen moeilijk doen) geen thee, maar een infuus. Thee wordt namelijk gemaakt van de thee plant(camellia sinensis). Een infuus wordt gemaakt van kruiden. Thee bevat theine, en dit heeft een oppeppend effect, dit wordt dus niet in avondmixen gebruikt.
Kruiden die de slaap bevorderen en rustgevend zijn en eventueel in deze thee kunnen zitten zijn valeriaan, citroenmelisse, hop, lavendel,... .
Naargelang welke kruiden er gebruikt worden, zullen ze op een andere manier werken. De ene door ontspanning te bevorderen, de andere door de productie van bepaalde stoffen te bevorderen.4

Aangezien er geen foto te zien is, zal een degelijker antwoord op zich laten wachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op dit moment is er nog geen foto te zien. Maar avondthee is altijd samengesteld uit rustgevende kruiden en zo min mogelijk theïne (wat hetzelfde is als cafeïne en waar je juist wakker van wordt).
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom al die minnen? ik +
Een avondmixthee is een mengsel met kruiden die de slaap bevorderen. Gewone thee is vaak maar van één kruid gemaakt.