Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vers is de verse sinasappelsap van a.h

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
951
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij was verser geweest als je ipv deze vraag te stellen (wat tijd kost), het had opgedronken!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Verreweg de meeste tropische en subtropische vruchtensappen worden van concentraat gemaakt. En al wordt er vers fruit gebruikt dan is het alleen maar versgeperst (wat je waarschijnlijk bedoelde) vlak nadat het geperst is. Meestal wordt dat zogenaamde koelverse sap gepasteuriseerd om het langer houdbaar te maken. Maar ga verder rustig op je smaak af. Veel mensen vinden die sappen van AH heerlijk en daar kan ik me best iets bij voorstellen. Zelf mijd ik ze liever omdat vruchtensap, al dan niet vers, boordevol suiker zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de buurt van Nederland groeien geen sinasappels, dus komen deze van van ver. Brazilie is het land waar het meeste sinasappelsap gemaakt wordt in de vorm van concentraat (sap verdikt met heel hoop suiker). Dit wordt in de europese fabrieken vermengd met water en dan heb je het sap sinasappelsap wat in de meeste supermarkten verkocht wordt. Helemaal niets mis mee, de smak is goed en smaakt naar vers, maar de tijd die ertussen zit van de sinasappel die geplukt wordt tot aan het consumeren is misschien wel een half jaar. De verste sinasappelsappen maak je gewoon zelf thuis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding