Hoelang is water houdbaar?

Ik heb altijd naast mn bed een flesje waar ik water indoe, voor als ik het heet heb, of dorst krijg.
Alleen drink ik dit niet altijd in 1 nacht op, hoelang is het water houdbaar?
Soms duurt het wel een week!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/houdbaarheid-water-flesje-opengemaakt.23628
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohh, niet gezien.
Excuus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leg een bakje met water maar eens buiten na een week proef je vijver water

Antwoorden (5)

Een paar dagen zou moeten kunnen als het maar niet in de zon staat.
Maar ik zou gewoon elke dag verversen dat is lekkerder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij wordt water van zichzelf niet ongezond. Wel heb ik gehoord/gelezen dat de bacteriën uit je mond erop gaan zitten en gaan vermenigvuldigen. Daarom is lang hetzelfde flesje gebruiken (zonder af te wassen) ongezond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel lang houdbaar hoor wel en paar miljard jaar :O
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is dit voor een achterlijk antwoord..
Kimath
12 jaar geleden
Echt niet, het is niet steriel in zo'n flesje, er zitten allemaal bacteriën in.
Water kun je op zich een tijd goed houden, maar ik zou je toch aanraden het elke dag te verversen, zeker als je rechtstreeks uit het flesje drinkt.
Ook het flesje zelf regelmatig goed schoonmaken (met heet water en bijvoorbeeld wat soda).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het wat rechtstreeks uit de fles drinkt, zou ik deze dagelijks verversen. Er komen bacteriën in waar je goed ziek van kunt worden.