Van welke alcoholische drank wordt je erg snel dronken? We geven een feestje en iedereen blijft slapen.

We wensen wat dronken te zijn op een vlugge manier.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
59.7K
zondag
13 jaar geleden
Wat hebben mensen toch een eigenaardige hobbies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dan maar kotsen heeeerlijk
itsme
13 jaar geleden
Iedereen blijft slapen... of in coma?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe sterker de drank, hoe sneller dronken. Maar ik vertel je, je kunt beter een gezondere hobby verzinnen, dit komt aardig in de buurt van comazuipen. Het is de bedoeling van drinken "een beetje ongeremd en daarmee gezellig" te worden, maar dit functioneel zuipen maakt het niet gezellig, juist niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn het dan zulke vervelende mensen dat je zo snel mogelijk dronken wilt zijn? Of is er een andere reden dat je graag zo min mogelijk van het feestje helemaal bewust mee wilt maken? Ik ben zelf ook bepaald niet van de blauwe knoop, maar dit begrijp ik niet. Zo snel mogelijk dronken worden, daar is niets aan. Omdat het heel gemakkelijk is (zo sterk mogelijke drank zo snel mogelijk drinken) en omdat je het grootste deel van de avond van de wereld bent, en er dus niet van kan genieten. En dat is in het béste geval, namelijk als je er niet ziek van wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik begrijp de lol niet iemand zo snel mogelijk dronken te krijgen ik vraag mij af wat wat hier zo leuk aan is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg je wel voor een batterij emmers waar ze lekker kunnen kotsen? Als je een tuin hebt, zou ik ze daar in rijen van twee opstellen, dan heb je al die troep niet in huis en kan je hetde volgende dag met een tuinslang schoonspuiten. De tuin bedoel ik, niet de feestgangers. Hoewel ... dat is misschien ook geen gek idee!

Het beste antwoord

Steeds weer een andere mix nemen.
Vraag me wel af wie de spugers moet bijstaan.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.alcoholhulp.be/mixdranken.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

geef ze veel mix

baccardi cola of jenever cassis
en strorum van 80% alkohol mag ook wel

veel succ6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goldstrike is een drankje waar je snel dronken van wordt.

Wat wellicht nog beter werkt is allerlei dingen door elkaar drinken. Bier, wijn, mixdrankjes, etc. Je loopt dat wel het risico misselijk te worden, maar dat je gauw dronken wordt kan ik je verzekeren.

Enigszins apart overigens dat je feestjes houdt met het doel jezelf te bezatten. Maar dat moet je verder zelf weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van alcoholische dranken met veel suiker, zoals likeuren, wordt je over het algemeen sneller dronken. Niet omdat het een ander effect heeft dan wijn of bier, maar omdat het zo lekker zoet is dat je het snel kan drinken. Ook zit er vaak een hoog percentage alcohol in. Maar het is toch veel leuker om iets te drinken dat je lekker vindt, ipv iets waar je snel dronken van wordt??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goldstrike doet het trucje iets te goed.

Een paar shotjes Tequila wil ook nog wel eens werken. Zo gebeurd, kleine shotjes en voila!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van deze drankjes wordt je vlug dronken, wodka, jenever, rum, whiskey, en citroenjenever.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem Goldstrike, een sterk drankje met echte goudsnippers. Je wordt er heel snel dronken van en de dag erna krijg je feestelijke ontlasting.
13 jaar geleden
probeer het eens met srho rum 80% puur ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schrobbeler word je ook snel dronken van (tenminste ik)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat iedereen die komt een lege maag heeft.
Dan heb je helemaal niet veel alcohol nodig om dronken te worden.
En kun je na een paar glazen bier al dronken of aangeschoten zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jungle Juice, succes verzekerd. Wat is Jungle Juice?
Pak alle flessen drank die je in huis hebt en gooi ze in een emmer. Goed roeren en de juice is klaar. Houd voor de zekerheid nog een paar lege emmers achter de hand, dat scheelt een hoop dweilwerk.
De volgende dag kan je wat druk tussen de wenkbrauwen verwachten, maar wie daar op let is een kniesoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drink het door een rietje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stroh rum is met 80% alcohol de op een na sterkste drank, als je echt leip wil worden met elkaar dan een plak goede spacecacke en je dan volgieten me absihnt.
Tequilla of whisky,vodka wil ook wel maar gewoon ff doortanken voor een goede coma zuip.
Veel plezier.
Bedenk wel dat het met matig alcohol ook heel gezellig kan zijn en vooral de tijd erna.
Veel plezier en drink met mate en vrienden.