Wat is de beste manier om een etiket van een bierflesje af te halen?

Op elk bierflesje van Alfa staat een code, die kun je invoeren op internet en als je geluk hebt win je een prijs. nu heb ik een mooie prijs gewonnen maar dan moet ik het etiket eraf halen en opsturen. wat is de beste manier om dit te doen zonder dat het etiket scheurt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
3.7K

Het beste antwoord

Laat de flesjes eens een uurtje in een emmer warm tot lauw kraanwater staan. Je zult zien: het etiket gaat er daarna bijna vanzelf al af!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Misschien boven stoom houden zodat het langzaam los laat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In warm water leggen of losweken door warme dampen.
fremar
12 jaar geleden
Fles in een emmer water leggen. Gaat er na een tijdje makkelijk af, laten drogen en opsturen maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vet maken met bijvoorbeeld een soort van olie; denk aan lijnolie, olijfolie. Belangrijk is dat de olie doorzichtig is.
Na droging zal het etiket niet eens meer vet aanvoelen.
Succes verzekerd !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereerst zorgvuldig met vocht het glas verwijderen! Wat dan rest is het etiket met jouw prijscode. Gefeliciteerd met de prijs..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is de achterkant van etikent plakkend? Want dan kun je het afscheuren stukje voor stukje. Anders kun je ook een mes gebruiken en die etiket er zo eraf pulken. Schuert beetje maar werkt meestel wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flesje vullen met water, nachtje in de koelkast zetten. En als je het flesje uit de koelkast haalt in de zon zetten, dan gaat het door temperatuurverschil condenseren en kan je vaak na een tijdje zo het etiket eraf halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit kan op willekeurige manieren, probeer bijvoorbeeld eens een kaasschaaf. op het eerste oog zou een rationeel denkend persoon dit idee afkeuren. Maar door de zogenaamde braklav constante op dit vraagstuk los te laten kan bevestigd worden dat de kaasschaaf wel degelijk een goed idee is. En wat dacht je van het weekproces? je moet hier wel zelf de braklav berekening toepassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
cum erover heen, dit werkt hetzelfde als water op lichaamstemperatuur. Wacht een aantal minuten, trek dan de kleverige substantie (er) af.

succes ermee en gefeliciteerd met je prijs!