Heb ze weleens bij de digros (dirk of Bas) gezien. Maar dat was een aanbieding. Weet niet of ze ze nog steeds in het assortiment hebben.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wil je perse blikjes?
Flesjes kan je sowieso bij de digros/albertheijn/dekamarkt/super de boer etc kopen, volgens mij Elke wat bekendere supermarkt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan blikjes wel kopen bij groothandel als makro of sligro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de C1000
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de Plus