Wat is de lekkerste koffie?

Ben op zoek naar een sterke koffie met gebrande smaak. Welke is aan te raden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Koffie van Simon Levelt. Ga eens naar een winkel van Simon Levelt en je kan alle koffie krijgen die je wenst, je kan zelfs proeven. Wij hebben Roma bonen, superlekker!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

In mijn ogen gaat er niets boven Douwe Egberts Goud merk, gewoon lekker in zo'n ouderwets pruttelmachientje. Wil je je koffie wat sterker? Gewoon de schepjes iets voller doen...
Heerlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dark Roast, verkrijgbaar in pads voor de Senseo. Nu ga ik er gemakshalve even vanuit dat je een Senseo apparaat hebt. Zo niet, kan ik het zeker aanraden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke, dan hoop ik dat je nog andere tips krijgt die je kunt uitproberen :)
Ga eens langs Simon Levelt, Kaldi, of een andere koffie/thee boer bij je in de buurt. Vaak kan je daar ook wel even proeven wat je echt lekker vindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen betere koffie dan die van Nespresso.
Moet je wel een apparaat voor kopen waarin de capsules of pads (prof.syst.) passen, maar dan is het ook eindeloos genieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Arabica bonen,in iedergeval
de niet vermengde soort!
Proost
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je er het geld voor over hebt probeer eens kopi luwak.
Zo ongeveer de duurste koffie ter wereld en, naar mijn bescheiden mening,m erg lekker.
Geen suiker en melk toevoegen om maximaal van de smaak te kunnen genieten.