De informatie verschilt per website, en ik heb geen idee welke van onderstaande websites wel en niet betrouwbaar zijn, dus ik noem er maar gewoon een paar.
Bij website 1 zijn, als ik niks over het hoofd zie, cantaloupemeloen, andere meloenen, zoete pruimen, papaya en banaan de minst zure fruitsoorten die zij noemen.
Bij website 2 noemen ze vijgen en rozijnen als minst zure fruitsoorten, maar dat lijkt me moeilijk om sap van te maken. Daarna noemen zij druiven, zwarte bessen, kiwi's, appels, papaya's en peren.