Wat vinden jullie van al die verschillende (gezonde?) mixdrankjes als Fruit2Day, Hak Fruit Fusion etc? Lekker? Hoe vaak drink je ze en waarom?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Dranken

Het beste antwoord

Op zich niet zo erg, vaak erg lekker en duur tegelijk.

Maar mijn voorkeur is toch vers geperst uit het fruit dat gekocht is bij de groente of fruitboer.

Elke dag een vers glas sap, heerlijk !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Onnodig duur en door de verpakking slecht voor het milieu Zelf sapjes maken is beter: Met een citruspers en een staafmixer kom je een heel eind.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind ze belachelijk. Als je zo nodig je vitaminen nodig hebt pak dan een banaan, aardbei, kiwi, sinaasappel of mandarijntje of whatever you like.
Douw het in een blender en je hebt je eigen smoothie! Veel lekkerder als uit de winkel en alle vitamines blijven behouden!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik vind de concentratie van het spul vaak te hoog en gooi er dan water bij :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is lekker voor luie mensen maar het kan niet op tegen vers fruit en verse groente.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heerlijk, elke ochtend een pakje goedemorgen van campina! (gezond en toch lekker)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Knorr VIE moet eigenlijk Knorr VIES heten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gezonde drankjes zijn het zeker niet, er zitten heel veel suikers in. En lekker vind ik ze ook niet altijd, maar smaak is natuurlijk altijd persoonlijk.