Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een semi-professioneel espresso-apparaat kopen. Wie van jullie kan uit ervaring spreken en er een aanbevelen? Of juist afraden?

Ik ben dol op koffie. En dan vooral cappuccino e.d. Ben vaak in Starbucks te vinden. Soms denk ik erover om het zelf te beginnen: Professioneel koffie verkopen. Maar ik zou eerst thuis wat willen experimenteren en daarna voorzichtig overstappen naar het professioneel schenken en verkopen. Wie van jullie kan mij adviseren? Het gaat mij dus echt om kwaliteitsmachines. Graag jullie tips.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Als je er semi profi mee wilt gaan, dan moet je aan de Astoria machines denken, bv een Rapallo AL2

http://www.astoriaespresso.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of het semi-professioneel is, maar wij hebben een Nespresso-apparaat en wij vinden die koffie allebei erg lekker.
Je kan allerhande smaken kopen.
Maar ik weet niet of je die in de horeca mag gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben een delonghi apparaat. Er zit n automatische cappucino functie op, beetje melk in n kannetje en je hebt n lekkere schuimlaag. Je kunt ook nog late machiatto maken:) lovely!
Alleen apparaatje kostte wel €600
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We hebben een semi-professionele machine van Quick Mill. De Quick Mill Aquila (985).
Deze heeft een dezelfde zetgroep als in de horeca en geschikt om het thuis te proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad je de Rancilio Silvia aan. Dit apparaat is van Italiaanse makkelij en is ideaal om in huiselijke kring koffie van topkwaliteit te maken. Prijzen liggen rond de 500 €.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding