hoeveel kost deze laptop en is dit een laptop die snel is

Processor type : AMD Processor E-240 with AMD Radeon™ HD 6310 Graphics
snelheid : 1,5 GHz
2nd level cache : 512 KB
Besturingssysteem
Legitieme Windows® 7 Home Premium 64-bit (voorgeïnstalleerd, Toshiba-HDD herstel)

Design Kleur kleur : Mat zwart met getextureerd patroon, zwart toetsenbord
Systeemgeheugen standaard : 2.048 MB
maximale uitbreiding tot : 8.192 MB
technologie : DDR3 RAM (1.066 MHz)
Harde schijf capaciteit : 320 GB
toerental : 5,400 rpm
DVD Super Multi drive (Dubbellaags) compatibiliteit : CD-ROM, CD-R, CD-RW, DVD-ROM, DVD-R, DVD-R(DL), DVD-RW, DVD+R, DVD+R(DL), DVD+RW, DVD-RAM
maximale snelheid : Lezen: 24x CD-ROM, 8x DVD-ROM / Schrijven: 24x CD-R, 4x CD-RW, 10x HS CD-RW, 16x US CD-RW, 8x DVD-R, 4x DVD-R (Dubbellaags), 6x DVD-RW, 8x DVD + R, 4x DVD + R (Dubbellaags), 8x DVD + RW, 5x DVD-RAM
type : DVD Super Multi (Dubbellaags) drive
Beeldscherm grootte : 43.9cm (17.3”)
type : Toshiba TruBrite ® HD + TFT High Brightness scherm met 16: 9 beeldverhouding en LED achtergrondverlichting
interne resolutie : 1600 x 900
kenmerkende reactietijd rise/fall : 8 ms
Grafische controller fabrikant : AMD
type : AMD Processor E-240 with AMD Radeon™ HD 6310 Graphics
geheugengrootte : tot 950 MB gedeeld geheugen met 2 GB systeemgeheugen, en tot 3443 MB met 8 GB systeemgeheugen, (met vooraf geïnstalleerde 64-bits besturingssysteem)
geheugentype : gedeeld
Interne video modi De volgende interne video modi zijn beschikbaar:
resolutie : 1,600 x 900
Ma

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

$499.00

als je kijkt in deze bron, de tweede??
het zijn wel dollars..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is dit een Toshiba Satellite C670D-10W.
De prijs ligt rond de €400.
Het is een acceptabele laptop, maar je moet geen grootse prestaties verwachten. Voor regulier internetgebruik etc. is de laptop geschikt, voor zware games en filmbewerking zou ik toch een sterkere laptop kiezen.